I told you..

1kommentarer

.. Today was a magical day.

Oväntat knackade det igårkväll på dörren. Där stod två av mina kära vänner, överraskandes med en gigantisk julgran. Julgranen som jag så länge velat ha, som jag önskat mig i julklapp - och som jag inte haft råd med. Och bara sådär, gratis.. trollar de fram den mest magnifika gran jag någonsin sett. Jag tror inte ens mina föräldrar skaffade en sådan här gran till oss. Den är så maffig. Maffig och fin efter mycket jobb. . Men med julmusik i bakgrunden tog jag min tid och gjorde som min mamma sa - använde mig av vad jag hade. Och slutligen stod den där, vidgjord, magnifik och fin. Röd som jag alltid velat. Inte för mycket och inte för lite. Jag kan inte vara mer nöjd. Nu känns det verkligen. Det både doftar och känns som jul. Livet ger verkligen tillbaka. Jag har min första julgran!!!!

Tack kära Fredde och Emil, för den fantastiska granen. Tack mamma för all julpyntning och för alla gran-saker. Tack mormor, för foten, pengarna och alla kläder du fixar. Tack till er allihopa för att ni fulländar min jul!
Ni är guldvärda!





1 kommentarer

Anonym

19 Dec 2011 20:05

Sååå fin....God Jul min fina tös,vi ses snart.PUSS PUSS I LOVE YOU!

Kommentera

Publiceras ej