Udda?

0kommentarer

Ni vet de där dagarna då alla ens vänner skriver långa sms om hur rolig kvällen ska bli.. eller då de sitter och diskuterar outfits och shoppingrundor.. eller då de just skryter om hur rolig en kväll varit.. Det är de tillfällena jag känner att jag inte alls hör hemma bland dem.

Det är så hemskt att säga, för jag älskar mina vänner och ja, jag är så otroligt glad över att jag hör dem. Men jag har alltid haft tillfälliga vänner. Vänner som för en eller annan anledning försvunnit och de flesta av dem har inte riktigt haft en anledning, medan vissa säkerligen har dem.. men det kanske är därför jag antingen ger för mycket av mig eller alldeles för lite av mig.. för plötsligt är dem borta.. och jag vet att jag idag, försöker ge så mycket jag kan av mig själv medan jag samtidigt håller mig på ett sådant extremt avstånd.

Jag vet inte vad jag gör fel eller vad som blir fel, men plötsligt .. så finns inte längre samhörigheten.

Hur länge ska jag vara den som försöker..? Och hur länge ska detta pågå?

Handlar det om alla andra eller enbart mig själv?

Så många frågor vars svar jag inte vet hur jag ska finna.


Kommentera

Publiceras ej