Learning

0kommentarer

Åh, jag vet inte riktigt vad som händer med dagarna. Trots att jag har så mycket tid med mig själv så har bloggen försvunnit totalt ur min existens..

Jag har nya vänner som jag alltid avslutar dagarna med.. Genc dans och Achmeds röst ger ett lugn i kroppen som gör att man känner sig fulländad när man träffat dem.. och Steffie, hon gör ens dag genom att vara den hon är.

Solen har börjat skina, så det har varit mycket plats i solen.. men som vanligt börjar det dra över moln över Höllviken igen så snart kan man väl ligga inne och mysa till en film igen..

Jag får uppdatera i dagarna.. Just nu.. är livet bara som det är. Normalt.

Man går till skolan, man gör sina läxor, jag går på möten, jag äter och rör mig, sover och träffar mina vänner.. Det är så normalt som det kan bli.

Det ända som känns annorlunda är hur nära framtiden känns..
Hur jag redan nu kan planera, att jag ett år från nu, inte längre sitter här..

Hoho, spännande..

Sov gott.

L.

Kommentera

Publiceras ej