Josefin Ask

1kommentarer

Idag fyllde min fina tjej 18. 18 fria år.

Min lilla favorit tjej.. Som aldrig tvekat på att ställa upp, som aldrig klagat på den jag är och som aldrig tvivlat på mig. Hon är the one and only true friend i alla lägen. Vi har sådana lägen som inga andra har - då vi sitter i timtal och låter varenda känsla komma fram, antingen i glädje, ilska eller .. tårar. Vi har de vackraste ögonblicken man kan tänka sig, då vi stärker varandra och låter varandra vara precis dem vi är .. och vi älskar varandra igenom allt.

Sen är det ju också det.. Att Josefin är som ingen annan. Haha, nä, den lilla rackarn.. Som är så stark i sig själv.. i det hon tror på.. i sin vilja och framför allt i sin kärlek. Hon vet precis vem hon är.. och hon vet vem jag är.

Vissa vänner kommer föralltid vara oersättliga.
Hon är en av dem.
En av dem jag föralltid kommer bära med mig.

Grattis på födelsedagen hjärtat..
Jag älskar dig.


1 kommentarer

Josefin

06 Apr 2011 20:18

hahaha. du är för jävla söt! ja. min kärlek kan vara jävligt stark, men det kan ta långtid.. men den personen kan bli väldigt lyckligt lottad :) heheheheheh.



tack tack, tusen tack! love you

Kommentera

Publiceras ej