Valvaka!

0kommentarer

Nu börjar man bita på naglarna..
Första resultatet och hela svenska folket verkar ha skrikit "NEJ!" när SD's siffror visades.. men eftersom de röstats in i riksdagen(om de nu gör det) så är det ju den större delen som röstat för det.. men inte många som vågat stå för det.

Jaaaja.. Nog om politik!
Idag har jag haft en bra dag. Jag sov länge - gick upp och gjorde i ordning och packade direkt.. Tog en skön dusch och sedan åkte jag direkt med pappa och lillebror till stan där vi fick shoppat lite.. Jag fann mig två snygga höstplagg, en stickad polotröja och ett lite mer fest riktat linne.. samt underkläder och en härlig halsduk!

Bilder på det får komma imorgon:)

Efter det åt vi en god middag och nu följer vi valvakan.. och jag måste säga att både SVT och TV4 följer mer av sossarna än av de andra partierna.. surt.

Menmen, efter midnatt får vi vårt svar.. hur ska sveriges nästa fyra år bli? Vem kommer styra det..? Och vilken påverkan kommer varenda parti nu ha? 

Mm...spännande!

Säger ju bara såhär.. vinner Socialdemokraterna med Mona Muslim - då protesterar sveriges unga genom att inte gå till skolan&arbete under morgondagen!:)

Sov gott!
L.

Kommentera

Publiceras ej