Tidig morgon.

0kommentarer

Good moorning!

Jag är väl en klant i egen klass.. När jag vaknade imorse tänkte jag gå upp i tid och göra mig klar utan och stressa. Så jag gick upp halv sex och började göra mig klar och redo.. men när jag sedan ska packa ned schemat i min väska så ser jag den tomma måndagen och jag suckade ljudligt..
Ååååh!
Sovmorgon.. till tio!
Än en gång suckade jag och kastade mig i sängen - jag hade fortfarande chans till två timmars sömn.. men kroppen ville ju inte som jag. jag hade ju redan vaknat.. så jag satte på de två sista avsnitten jag hade kvar av One tree hill. och nu är jag helt i ordning gjord och ska ta bussen om tjugo minuter.

Blir en lång dag kan jag tänka mig, men jag vill bara att den ska gå över fort!

Hör av mig senare idag:)

L.

Kommentera

Publiceras ej