Resident Evil; Afterlife.

1kommentarer

What can you say?
Resident levererar lika mycket varenda gång.. och nu mer. Men jag måste erkänna att de har tagit så eeeextremt mycket mer ifrån själva spelet i denna filmen så allting.. överdrivs på ett helt annat sätt.. och 3ans cliffhanger - alla Aliceés kloner.. önskade man att man hade kunnat få se myyyycket mer av.. Men annars - grrryyym film och Milla Jovovich är alltid lika bra, snygg att se på och med en personlighet som ser rakt in i en.. ! Alice är en riktigt cool karaktär..! Och sen är ju 3D jävligt häftigt.. Sen erkänner jag att man var ett nervvrak under hela tiden(vilket jag inte förväntade mig!) men man hoppade till, man duckade någon gång hit och dit av ren reaktion och flera personer i publiken flämtade till fleera gånger när de inte var beredda på något.. Haha!
Men absolut rekommenderad film, lite för överdriven.. men när 5an kommer ut, är det utan tvekan en film jag även kommer se!

Fredagen var annars bra. Det blev en mysig middag på stammis stället - Millennium, med favoritmaten vingar.. och sedan hämtade Lukas och dem andra upp en också blev det direkt bio.. Nu sitter man här vidgjord och med hög energi men ingenting att göra! Suger lite att fortfarande vara för ung för att gå ut..

Menmeeen, tiden går fort.. tills jag hamnat på den lilla åldern delar jag med mig av något som rycker upp en.. Nämligen ett klipp av en italiensk kommentator som totalt freakar ut av glädje under båda ibrahimovic mål häromdagen.. Så jag tycker ni ska spola fram till 1:37 så kommer ni se något som ger er ett brett leende på läpparna! Det är äkta glädje det!

1 kommentarer

Lotta

18 Sep 2010 23:59

Hahahaha, det var riktigt härligt, vilketn glädje över Zlatans mål.

Kommentera

Publiceras ej