Hemma från sjukhuset..

0kommentarer

De senaste dagarna har det varit lite dåligt med uppdatering, men jag har en god anledning. Under onsdag kvällen började jag få ont i magen och tillslut blev det så illa att jag inte kunde andas ordentligt eller riktigt röra mig på egen hand.. Så under natten åkte vi in akut till sjukhuset.. och under hela onsdags natten låg jag i väntan på att få göra prover eller liknande.. och i början ville de skicka hem mig, men först skickade de mig till gynekologen för att inte se så att äggstockarna hade virvlat sig.. och sedan började de fundera på körtlar i magen eftersom jag haft körtelfeber.. men tillslut gjorde vi ett ultraljud där man kan se alla organ och de fann de först vätska i buken och sedan såg de att min blindtarm var lite större än den skulle vara.. så på torsdags natten blev jag opererad med titthålsinflammation och opererade bort blindtarmen.. och det finns så mycket mer jag skulle beskriva, för jag har haft så ont att det inte går att förklara.. och att vakna efter narkosen var så mycket värre än jag kunde föreställa mig.. och att ha så ont som jag hade efter var ännu värre, men då fick jag åtminstone lugnande och smärtstillande så att jag somnade in gott.. och nu har fredagen gått fort. Min mamma och moster var på besök på sjukhuset och sedan kom pappa och hämta mig när jag skrevs ut.. och här hemma har mina goaste vänner varit på besök.. Lukas var här först och fick mig att skratta- korkat när det gör så ont, haha, but what to do.. och sedan kom danni och tillslut malin.. sedan fick jag blommor av pappas flickvän och sedan var min oroliga farmor på besök... och folk har ringt och smsat och varit urgulliga..

Det har varit en jäkla.. period. Hänt väldigt mycket. Så jag är genom trött och ska nu sova, men blir det inga vidare uppdateringar dessa dagarna så vet ni varför.. men jag kommer tillbaka så fort krafterna är återställda!

God natt.
L.

Kommentera

Publiceras ej