Härlig lördag med doris,nemo and the fat panda!

0kommentarer

Aaaah!

Både igår och idag var bra dagar!:)
Fredagen gick snabbt med en kort skoldag, då jag även pratade med en vän till mig som känner ägaren till Kämpinge.. så hon skulle prata med henne om att få låna lokalen till mitt förslag.. så vi får väl se hur det går!
Sedan låg jag hemma och sov halvt genom resten av dagen, för att snabbt göra mig i ordning och åka hem till Danielle.. men efter fler timmar än beräknat kom jag lite sent också skrattade vi lite åt föräldrafällan .. tills lukas och micke kom! Då satte vi oss med en totalt utflippad Lukas ute i uterummet och lyssnade på hans historier ... OCH CHOCKADES .. på ett sätt jag aldrig trodde han skulle chocka mig på! Hahaha! IdiiioootooO! Men Lukas gick snabbt ifrån superspeedad till mega trött så efter bara någon timme begav dem sig hem och efter att jag och Danni lönlöst försökt hitta folk drog även jag mig hem..

Tur det, för det blev en dag idag också.. och jag sov så länge jag behövde - skönt, mina sovtimmar denna veckan har inte varit bra!
Och efter en seg eftermiddag gjorde jag äntligen mig i ordning och började sedan redogöra för att mina vänner skulle komma, så jag åkte till byn och handlade allt som behövdes(och det gick mer pengar än jag trodde!.. ) men tur nog, är mina vänner värda de;) hah! Men när jag var klar så ringde AB och fick mig att vänta på honom...men det passade utmärkt ändå, eftersom han gav mig skjuts hem.. och sedan mötte vi Danni och peter och begav oss hem till mig.
Där började jag och Danni göra vid maten och duka lite medan killarna halvsov vid bordet.. Tillslut blev det äntligen mat och AB satt med sin potatissallad och korv, peter & danni med varsen pizza och jag satt med räkor och vitlöksbröd.. men det var inte förrän AB hjälpt mig komma till mitten av skålen som vi insåg att halva räkorna var djupfrysta.. Haha, naturligtvis! Men tur nog hann vi bli mätta nog på det vi åt.. och efterrätt och gottis väntade.
Så medan kaffekokades och kanelbullar värmdes somnade Peter på soffan och Alex i min säng.. Haaha, vilket roooligt sällskap man måste vara om båda killarna man umgås med somnar...?  Under efterrätten kom Michelle&Milian, en liten grinigare Milian:( men han blev snabbt glad och började både prata och peka och allt möjligt. Haha, bebisar är det bästa som finns.. Nya saker för sig hela tiden! Och efter ännnnnu längre tid kom Linus.. haha, den yre fågeln och gjorde oss gott sällskap.. och han njöt av efterrätten iallafall och efter många om och men - och efter att killarna länge funderat på vad vi skulle göra, och efter att de spelat kort hit och dit.. så blev det äntligen en film - Kung fu panda.. som vi fick skrattat mer än förväntat åt... och följt av de blev det hitta nemo - lika (ursäkta) jävla rolig som alltid ;D  Efter ännu mer skratt och meningslösa attacker emot mig av de tre killarna gick dem hem och jag började städningen..och snart kom mamma och Håkan hem och sprängde högtalarna och njöt av sin egen efterfest.. Haha, löjligt så roligt dem två kan ha!

Nu ligger jag och funderar på om jag ska se en bra film eller sova... och just nu vet jag inte allt vart det leder. men eeeeeeeeehm.. trevlig helg allihopa!
Sov så gott!

Kisses and huuuugs
L.



















Kommentera

Publiceras ej