Fredag..

0kommentarer

Det är fredag och min dag började riktigt bra!

Flera av mina vänner hade skickat "go'morron" sms , vilket fick en att le litegrann.. Och efter att jag dragit mig lite så gick jag upp och gjorde mig lite frukost samtidigt som jag såg det nya avsnittet på vampire diaries, som tar slut alldeles för fort! Men efter det fortsatte dagen lika bra.. Danni ringde och frågade förvånat "Är det du som har skrivit det på min facebook!?!?"  och jag brast i skratt. Igår när jag var uttråkad bestämde jag mig för att facereepa henne;) Haahha .. ooooh and did it woooork!
Hon skrattade tillslut med mig på andra sidan linjen och tillslut började vi prata och bestämde oss för att äta på Millennium innan bion.. Så idag börjar det med en middag ute och sedan går vi på bio - Resident Evil 4, Afterlife - In 3D!
And It's gonna be G'reAT!



Så förutom att min lillebror dampar omkring mig, pga internet.. och pga att han inte kan spela sitt älskade wowspel.. så är min fredag superbra och jag hoppas att han inte hinner förstöra den!

Så nu ska jag ha en pilldag  - Grease är på i bakgrunden och sedan börjar jag med fotbad, ansiktsmanikyr, måla naglarna, duscha och göra hårinpackning och sedan ska jag göra mig i ordning för en härlig kväll med goa vänner!

Så länge delar jag med mig av bilder ifrån sjukhuset:)








Puss&kram!
L.

Kommentera

Publiceras ej