Allvar.

0kommentarer

Denna dagen har gått bra. Tröttheten tog över kroppen något enormt under kvällen och jag slumrade till under några minuter innan maten och började sedan frysa. Jag låg på soffan tills jag kände att jag inte ville att tröttheten skulle få vinna, så jag drog på mig en vinterjacka och bestämde mig för att gå en runda. jag möttes av en fuktig natur.. Precis som jag älskar det. Doften efter regn. Jag började med att dra en runda till ängdalaskolan och sedan vidare till henrikdals busshållsplats och där stoppades jag av två gamla vänner. Först Veronica och sedan Josefine.. och under en bit hade vi följe. Efter en bit skiljdes våra vägar och jag och veronica gick åt ett annat håll, där hennes pojkvän stod och vänta.. och under 45 minuter tog vi igen saker vi inte pratat om de senaste månaderna och sedan fick jag och två av mina vänner inbjudan till hennes pojkväns tjugoårsfest.. och det var som mamma sa. Du ser vad som händer när man inte bara ligger i soffan! Haha:)

När jag sedan kom hem så överraskade mamma mig med ett kuvert ifrån hennes jobb, och då visar det sig att hon har visat sina arbetskamrater vad jag skrivit och vad jag försöker skapa för cancerfonden och då lade mamma ut ett kuvert där de kunde lägga en peng om de kände för det.. och nog la dem alltid. Inte är jag förvånad egentligen, dem är så godhjärtade där.. Så jag tackar tusen gånger om för de kronerna ni skänkte, varenda öre kommer göra skillnad.. och jag tackar er för att ni även tror på mig, för det visar att det jag gör är allvar.. och det är alltså inte bara tomma ord.

Men för att jag ska orka med morgondagen, då jag vill börja leta efter lokaler.. tänker jag lägga huvudet på kudden och hoppas att jag kommer kunna samla krafterna, för det behöver jag. Först ska jag se några minuter av P.S: I love you, där jag insett att en av mina favorit skådespelare är med.. Gerard Butler. Flera av hans filmer är just sådana jag sett om och om och om och om igen.. Phantom of the opera(och jag visste inte att han var med där förrän jag kände igen honom nu - gissa om jag var förvånad! Men ett starkt plus i kanten eftersom fantomen på operan är en av de filmer jag älskar mest. ) och sedan The 300, klar favorit..Law abading citizenen, the ugly truth.. och nu P.S. I love you..  Och om ni inte har kollat in hans filmer så är det en stark rekommendation! .. och sen är han skotte.. Mm, haha.. good knows I love scottish men..

Well.. Goodnight.

Sweet dreams.
L.

Kommentera

Publiceras ej