Varför gör man det annorlunda?

0kommentarer

Nu ligger jag med ångest i kroppen och kommer inte kunna sova. Det är väl märkligt?
Jag fick chansen till något ikväll, något jag velat dö länge och som jag har förberett mig själv för.. men.. jag gjorde inte som jag planerat det. Jag sa inte det jag ville säga. Jag satt där.. och sen följde jag inte min instinkt och gjorde precis det jag borde ha gjort..och nu ligger jag här med ångest och undrar om jag kommer få en chans till? Det kan dröja månader.. det kanske inte blir en chans till alls. Jag vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att det är jävligt jobbigt. Varför gör man inte bara det man vill!?

Ett tips.. Gör det ni vill. Följ alltid era instinkter!
Skit i alla andra.. vafan, gör det för er själva.. Man förtjänar det då och då!

Kommentera

Publiceras ej