Thursday

0kommentarer

Det känns verkligen som att det är fredag - och jag önskar det, det vore så skönt med helg!
Men istället har man ännu en dag för sig.. redo för en kort skoldag. Första lektionen är egentligen jätteonödig.. Vi ska se klart "Tristan and Isolde".. som jag har sett hundratals gånger.. men frånvaro kan jag inte få mer än jag har.. så det är bara att ta sig dit och inte tänka på att man hade kunnat ha sovmorgon, särskilt när man har håltimme efter den lektionen.. men då ska jag göra lite nytta och träffa min bästa morfar som lånar ut pengar till en halloweendress tills på lördag. Jag har världens bästa morföräldrar.. De tvekar aldrig på att ställa upp!
Så efter skolan blir det halloween-dress-sökning med Danni.. interesting. Jag funderar på två olika saker.. Tänker inte säga vad än.. Tror det lutar mer åt det ena, men vet inte hur jag kan göra vid de.. men ni får vänta och se tills på lördag!:)

Nu ska jag ta mig till bussen, so I'll talk to you lataah!

Byeebyee

Kommentera

Publiceras ej