Good' morning.

0kommentarer

Det är onsdag och äntligen lillelördag.. Vilket betyder att nästan halva veckan gått. Jag sitter och väntar på att näsets läkargrupp ska ringa upp.. har suttit i kö i typ 45 minuter snart och dem har inte ringt upp än.. Annars har jag varit uppe i tid. var uppe runt 5 och gick en promenad med vovvarna i spöregn, men måste säga att det var rätt skönt och börja morgonen med lite droppar i ansiktet.. Nu sitter jag i sängen med tusen tankar i huvudet..

Vet ni hur det är när man har en verklighet som är så fångande.. att man inte lyckas fokusera på annat? Det där är min situation. Jag har dessa episoderna som jag inte har råd att ha.. men .. jag har ändå dem. Stunderna, veckorna, episoderna då jag inte bryr mig om nånting.. Inte skolan, jobb, kläder, hälsa.. Jag bryr mig inte om att jag missar en lektion.. och jag bryr mig inte om jag inte kan göra någonting. Men så är det bara när jag har någonting i mitt liv som är kämpigt, extra hårt eller extra viktigt.. Och nu har jag någonting som får mig att le på morgnarna när jag vaknar, något som ger mig fjärilar i magen och något som får mig att lägga mig med en klump i magen på kvällarna..

Det är frustrerande. Det är sååå jobbigt.. Det är bara så.. Jag vet inte vad.

Gårdagen var mysig. Lille hjälpte mig laga kycklingfilé med tortellini och bearnaisesås och sallad. Gott och mysigt njöt vi och sedan drog vi oss in till vardagsrummet där vi grät till The Last Song.. och efter det var jag så pass trött att jag la mig direkt, men naturligtvis skulle jag inte få sova gott.. men det är nog första gången jag inte gjort det på en vecka måste jag erkänna.. but still..


Suck. Ska prova och ringa upp läkarna igen nu.. Kan inte sitta här hela dagen.


Xoxo..
Louise

Kommentera

Publiceras ej