Woohoo

0kommentarer

Wow! När jag kommer in på bloggen idag så ser jag att mina läsarsiffror hade höjts enormt igår! Det var nästan rekord:) Haha! 65 läsare mer än vanligt. Haha, jag vet att det inte är någonting jämfört med bloggare som har tusentals, men för mig är det en öppning och det gör mig superglad och se att så många kollar in! Jag kanske får köra på lite fler sådana här saker i framtiden?

Och kommentera jätte,jätte,jättegärna.. Jag blir så glad över alla fina kommentarer. &Fridus, jag saknar dig också!!!

Nu sitter jag i skolan och har precis haft håltimme. Jag hann äta en väldigt äcklig baguette och lite vatten samtidigt som jag läste ett kapitel. Det var så sjjjjjukt kallt i affären så nu sitter jag med jackan på mig i skolan och burrar ned mig och önskar att jag kunde få åka hem och lägga mig i min sköna säng! Meeen.. bara en timme kvar så det står vi ut med=)

Jag skrev en uppsats igår. Det var meningen att den skulle vara minst en sida och när jag såg att dem som lämnade in idag hade skrivit mindre än en halv blev jag lite generad över tanken på de tre sidorna jag skrev.. Men jag tror det är bra med annorlunda, så Isabel får se vad jag kan.. Det var nämligen engelskläxan och jag öppnade upp mig mer än nödvändigt eftersom orden bara flödade igår.. och för att vara ärlig så bryr jag mig inte särskilt mycket. Jag skriver det på ett sådant sätt så att folk förstår utan och se.. Får väl se om hon sätter något betyg på texten:)

Nu måste jag springa till min sista lektion! Hör av mig senare:)

Puss&kram,
louise

Kommentera

Publiceras ej