Unable to sleep

0kommentarer

Hah.. Jag ligger och låter ögonen svida när jag egentligen har en timme och tjugo minuter på mig att sova. Men jag kunde inte somna om när jag väl vakna på grund av drömmen jag hade. Om paranormal aktivitet.. Det var så verkligt och hur mycket jag än ropade på pappa så hörde han inte mig. Det var riktigt läskigt. uuuh.. men istället får jag väl gå upp och duscha, äta frukost och förbereda mig litegrann.. Precis som jag hör att min lillebror gör nu. 

Det är nu ny vecka..&&'Detta är vad horoskopet säger om denna veckan;
"Det finns all anledning för dig att känna dig positivt inställd till livet i början av veckan, särskilt om du får ett erkännande du är väl värd i förbindelse med kreativa projekt och/eller barn. När du nu känner dig ovanligt optimistisk är detta en bra tid att föra ut dina idéer på bred front, kanske att undersöka möjligheter utomlands, eller överskrida det som du trodde var dina egna mentala gränser. Framgång kommer även till dig i kärlek, särskilt på det erotiska planet. Planerar du för en resa till något avlägset resmål, kan detta vara en bra förberedelsetid. Det som gäller nu är att vara nyskapande och att gå i bräschen. Detta gäller också på din arbetsplats, där en enastående mängd kommunikativ aktivitet äger rum. Se bara till att du inte tar dig vatten över huvudet."

Uppdaterar senare!
xoxo

L.

Kommentera

Publiceras ej