Lördag

0kommentarer

Åh, vilken härlig lördag det varit än så länge! Jag önskar att jag hade haft lite mer tid till att skriva och jag önskar att jag hade haft med mig kameran igår!

För igår var jag och Danielle hembjudna till mina två goa vänner ifrån Göteborg, Kalle&Marcus.. Så efter en heldag av planering och fixning drog vi efter många ärenden vidare till Ljunghusen.. och direkt började festen:) Lika trevligt har vi alltid, trots att vi bara är fyra.. Vi har så jäkla roligt och skrattar lika mycket varenda gång. Men när alkohol finns med i bilden finns det ju alltid en liten törn och när klockan blev tre började det trilla in lite småproblem här och där, inga större dock, men ni vet.. en liten drama stund som förgyllar kvällen. Och tillslut trillade vi in hos Peter och somnade där allihop:) Haha!Dock somnade man inte fort.. det var inte förrän det börjat ljusna som mina ögonlockar började bli tunga.. men lika fort som jag somna vaknade jag igen och vid tolv var jag pigg som en ört.. Så Mia gjorde mat, skinka med potatismos&sås. Super. Och efter några timmar av bara lathet har vi äntligen dragit oss hem och nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch, kanske vila någon minut och sedan bär det av med Danni och kanske två andra goa vänner.. antingen blir det bio, bowling eller så drar vi bara ut och äter!:)

Vi får väl la see..

Jag önskar er alla en riktigt go helg, för det förtjänar man, även jag!

Hihi.

Kraaaam!

Louise

Kommentera

Publiceras ej