Lördag utan paus!

0kommentarer

Jag ligger och drar mig i sängen med två blöta handdukar i sängen och täcket över. Det är iskallt! Och ändå har vi ingen snö har i Skåne. Det var så skönt att sitta i duschet med skållhett vatten.. ännu skönare var det att kasta sig i sängen precis efter. Jag vet inte vad det är med mig och att kasta mig i sängen medan jag är blöt?
Hahaha, insåg precis att det där kunde missuppfattas!Hahah!

Idag kommer nog bli en bra dag. Jag har sovit gott och länge. Jag somnade runt två igår och sov till ett i förmiddags. Det visade sig att jag behövde mer än jag trodde. Än så länge har jag haft en lung dag, men med mycket klydd. Det verkar alltid vara drama inkluderat i mina planer.. men nu ser det bra ut och planeringarna inför kvällen är då middag med Bea&Danni, förhoppningsvis på Mille, men om där är fullt söker vi vidare till något annat gott! Och när vi njutit av en god middag och lite gott sällskap drar vi oss vidare till Linus och släpper loss med några goa vänner!

Nu kom Bea precis in så nu måste jag göra mig klar!

Igår njöt jag av en god gåsmiddag med pappas släktsida! Myyyycket trevligt och myyycket gott!

Ha en braaaa helg!
pusspusspusss:)

Kommentera

Publiceras ej