Happy Thanksgiving!

1kommentarer

Jag har nu suttit och skrivit ett par sidor med en amerikanare om Thanksgiving.. Jag önskar att jag hade kunnat vara någonstans i Usa och fira denna dagen just nu. Det är en dag som borde uppskattas världen om. En dag där vi påminner varandra om vad som verkligen är viktigt.

Så krama om nästa person du ser.. Ge den du älskar en puss och berätta för dina närmsta hur mycket du älskar dem. Uppskatta livet du har och förstå att hur svårt det än är.. så är det de viktigaste grejerna som gör det värt det.

Delar med mig av en låt som jag tycker passar in på exakt den känslan, skriven av min egen far..

1 kommentarer

marine

25 Nov 2010 23:16

Jag säger bara WOOW!!!!! gud vilken underbar låt!! jag bara satt här o tjöt haha. Svinigt bra! :DD Kramar<3

Kommentera

Publiceras ej