Försöker vänta..

0kommentarer

Godmorgon.
Jag har inte dragit upp gardinerna än.. Kommer det ligga snö utanför fönstret om jag tittar?
Jag håller tummarna för det..

Jag har suttit nu och skrivit i ungefär en halvtimme, men jag känner mig inte nöjd med det. Det  blir bokstavligttalat en text där jag skriver "I fredags var jag på fest och i lördags var jag på 18årskalas där det var en massa magiska stunder".. och det räcker inte. På grund av det jag var med om igår måste jag få redogöra - framförallt för mig själv - för att det ska bli starkt nog att ni kan förstå. Jag ser att ni är inne och kollar och får då ångest när jag inte kan ge er någonting så smaskigt som jag vill, men man kan inte tvinga fram det. Så jag måste vänta.. Tills det känns helt rätt och tills jag får ut precis det som behövs!

Jag ska gå ned och äta lite frukost med min familj och sedan får vi se om jag kanske kan ge er en summering av helgens händelser därefter=)

Så länge får ni en bild på gratulationskortet jag gjort till lilla Michellis..










Kommentera

Publiceras ej