Farsdag!

0kommentarer

När man vaknar idag så vaknar man av att inte veta någonting. Haha ,det är den skönaste känslan. När man bara ligger och ser sig omkring och tänker "jaahaa.." . Haha, då har det gått galet:)

Gårdagen var verkligen supertrevlig! Det började med en middag på Spanish Garden med Bea&Danni. Mm.. supergott. Jag tog planka för första gången och det smakade super och blev en perfekt portion:) Och dem andra satt på nålar och ville gå såå fooort vi ätit klart så det var bara att resa på sig också handlade vi det sista vi behövde och cyklade sedan hem till Linus.. Men när vi kommer dit så är inte ens Linus hemma så vi cyklade en runda och kollade in ett par riktigt mäktiga hus innan vi cyklade tillbaka och knackade på.. Då öppnade hans mamma .. Men då var varken Linus eller Helen där.. så vi ringde.. och ringde, utan svar.. Så hans mamma släppte in oss och där satt vi.. wooho, vi tre.. haha.. och väntade på att killen som skulle ha festen skulle komma hem.. Haha, kändes inte alls fel. Men tillslut kom resten av grabbarna.. Ph,Peter,Kevin,Matte&Emil. Och efter ungefär en timme lunkade Linus och Helen in. Hahah.. Han hade sagt olika tider till alla, men lyckligtvis nog hade hans mamma inget emot att folk kom tidigare.. Så sedan satte vi igång, sakta och säkert.. Och det blev en härlig kväll med gott umgänge, mycket skratt och gott med prat. Det var precis lagom.. så när man kom hem sen tog man sig lite nattamat, vilket mamma inte uppskattade, haha, men min mage gjorde! Och sedan försöker man sova men när man blir så uttorkad så vaknar kroppen .. så jag gick fram och tillbaka och drack vatten .. tills jag fann min flaska med vitamin well defence och hällde i mig den och somnade sedan gott.

Idag är det söndag.. buuuh.. man får alltid kalla kårar av den dagen. Men min dag har börjat bra. När jag kom ned för att göra frukost så såg jag dropparna utanför fönstret. Det regnade. På riktigt. Och jag log. Jag älskade regnet, fråga mig inte varför... Och idag är det en lite bättre söndag, för det är ju farsdag så vi har lite smått och gott överraskningar till pappan.. så vi får se om han blir nöjd med det:)

Jag hoppas ni haft en bra helg.. här får ni lite bilder ifrån gårdagen! Njut!























Kommentera

Publiceras ej