Broken collarbone..

0kommentarer

Jag ligger i min nya säng i mitt nya rum.. Det är så himla skönt. Nytt och fräscht.. Det suger lite att vi ska flytta så snart. Vi har ju precis gjort om det.. Jag har bott här hela mitt liv men aldrig gjort mitt rum till mitt.. nu har jag chansen men kan inte eftersom vi snart flyttar.. Nåja, har åtminstone ett  "jag-rum" hos mamma.. Pappa kom precis hem. Han åkte in till akuten med johannes, som lyckats bryta nyckelbenet.. stackars liten. Alltid är det någonting.Förstår inte hur vi norman's lyckas..

Jag har lite bråttom nu.. Har inget antivirus program så måste bort från internet så fort som möjligt. Imorgon får jag blåsa datorn och starta om allt och hoppas på att det funkar..

Sov gott så länge.. så uppdaterar jag så snart som möjligt.

xoxo,
L.

Kommentera

Publiceras ej