Another day

1kommentarer

Desperate housewives blinkar till vänster om mig och ljudet av Bree's röst överröstar nästan mig när jag försöker hitta fokusen till att skriva. Mamma sitter vid bordet och bläddrar i en skolkatalog och eftersom jag glömde lämna in min lapp och inte får min, så jag antar att det är min lillebrors. Dagen har gått rätt fort idag. Jag hann aldrig riktigt somna så när jag gick upp gick det segt, men efter att ha gjort mig i ordning och gick igenom lektionerna var dagen snabbt över. Jag och Danielle köpte en god frukost från Times och gick sedan efter tjugo minuter. När jag kom till Höllviken trodde jag att jag inte skulle hinna hem om, men när klockan lös "12.09" hade jag nästan två timmar på mig så jag tog bussen och hann hem för att vila innan det var dags för klippning. Jag vaknade av Tom Cruise´s röst och fick snabbt springa till bussen.. Och nu, ett par timmar senare har jag hunnit laga middag, ätit middag och tagit en powerwalk promenad med mamma.. ooch jag har gjort en stor förändring. Håret som låg ned till bröstet är nu klippt till axlarna, nästintill kortare och mörkbruna&ljusblonda slingor.. Och det är så annorlunda. Skönt, rent, fräscht och en riktigt frisyr, precis vad jag ville.. Kolla nedanför så ser ni skillnaden, måste dock säga att det nya håret är MYCKET snyggare i verklighet.. :)

Före Efter
&

1 kommentarer

Mick, who am I?

10 Nov 2010 09:24

awwww så gullig! Nu kommer det ännu fler killar springde efter dig än tidigare :D hare gött, kanske ses snart ;)

Kommentera

Publiceras ej