Sjuk.(frågeställning under kommande dagar..)

3kommentarer

Jag ligger hemma med huvudvärk, hosta, smärta i halsen, feber och nu har jag också fått magvärk ..
Det är en pina och jag mår inte bra överhuvudtaget, vilket är anledningen till att jag inte bloggat.

Helgen var bra, i fredags spenderade jag kvällen på Millennium med en massa goa vänner och det blev en väldigt bra kväll!

Sedan blev jag sjuk, jobbade ett par timmar och sedan har jag bara legat hemma..

Så jag tänker göra såhär istället, att jag inte uppdaterar under de dagar jag mår dåligt, utan istället får ni ställa frågor  - som jag haft innan - så får ni fråga vad som helst så svarar jag när jag mår bättre och jag skulle räkna med att ni har två dagar på er. .

FRÅGESTÄLLNING!!!!!!!
Under 2 dagar får ni ställa vilka frågor ni vill! B R I N G I T !
(Tryck på "kommentarer" och skriv era frågor där!)

3 kommentarer

Hemliga mannen

24 May 2010 21:32

nu du, ska du få en fråga att bita i!



Vad är meningen med livet ?

lille

24 May 2010 22:12

vem är du kär i? ;) <3

Anonym

26 May 2010 18:21

Hur går det med viktminskningen?

Kan du inte börja lägga ut vad du äter under dagarna igen? Och skriva vad du "fusk äter"?



Kram

Kommentera

Publiceras ej