Having a better day.

0kommentarer

Jag har en bättre dag idag:)
Efter att ha sovit och frusit i en sovsäck i natt så drog jag mig upp till skolan för att först ha engelska och sedan en kort svensk redovisning på tio minuter, som jag dessutom fick VG på .. =)
Efter det gick Danni och jag till Times och åt sallad - kycklingsallad & bagette med köttbullar och sallad. När vi njutit av lite go frukost så drog vi oss till Hansa för att kolla in lite nya kläder och jag provade en söt klänning - som är så lite jag som möjligt , men som jag kanske skulle uppdatera min svarta garderob med.. Efter lite tänkande så bestämde vi oss för att åka till gympan och vänta med kläderna tills imorgon.. Och på gympan var det en mindre rolig dag. Vi sprang/joggade/powerwalkade 5 kilometer. Skönt och med mycket fint landskap längs västra hamnen men med en jobbig och kall vind!

När jag väl kom hem stod dagen stilla men tur nog skulle pappa och Catty till Bauhaus, så jag åkte med och där hittade jag några gammeldags filmer som jag köpte.. två stycken filmer ifrån 60-talet. 
Sound of music & West Side story.. Så vet ni vad jag ska gör nu ?

Lägga mig i sängen och njuta av filmerna och sedan äta god middag med familjen:)

Have a nice day,
Louise.

Kommentera

Publiceras ej