Sommartid

0kommentarer

Jag har precis kommit ut ifrån min kalla promenad med Danni.
Det är fullmåne ute och molnen kretsar sig runt månen, mörkt med lyset rakt igenom..
Jag har alltid älskat fullmånen, i hemlighet på något sätt.. Den är både skrämmande men inbjudande.
Hmm:)
Nu har vi åtminstone flyttat fram klockan en timme, det är väl det enda som är negativt.. Klockan är framflyttad en timme men går fortfarande lika långsamt.
Dagen idag har varit totalt meningslös, som varje söndag kanske?
Jag somnade inte förrän sent i natt och vaknade tidigt, städade snabbt med mamma och gick sedan bara hemma hela dagen, flyttade tillbaka till mamma igen och nu ligger vi och ser film.
Alla dagens planer blev ändrade så det blev bara att ligga hemma. Klockan är nu halv 11 och jag siktar på att lägga mig, men känner mig inte trött överhuvudtaget trots att jag vill sova?
Nåja, får lägga mig efter att denna filmen är slut - filmen som jag inte ens följt.

Hoppas ni haft en bra helg och att ni får ett bra lov..
(Bilden är tagen för många år sedan)

Kommentera

Publiceras ej