Min ängel är finast i världen!

2kommentarer

Hiiii!
Idag berättar jag med ett leende att det är lillelördag - onsdag och nästintill halva veckan har gått!
Det har varit en mycket bra dag idag, jag åkte in till skolan och vaknade till lite musik, hade en lektion och åkte sedan hem med skinande sol i ansiktet. Howie Days "Collide" har ekat ett par gånger om och om i mina öron och gjort dagen lite härligare! Otroligt vilket humör musik kan ge en=)
När jag varit hemma en stund bestämde jag mig för att åka hem till min flicka, min närmsta vän, min ängel, mitt hjärta - Michelle. Och därhemma mös jag lite med Milian och pratade igenom allt och inget med Michelle. Det är det som är så skönt med oss, att oavsett hur lång tid det går mellan oss, hur lite vi än pratar ibland och hur livet än ser ut så finns vi alltid för varandra, vi skulle aldrig glida ifrån varandra på en sådan nivå att vi skulle sluta prata.. Och Michelle har alltid ett sätt som hon förstår mig på och hon ser mig på ett sätt som ingen annan gör. Det är väldigt intensivt och man behöver inte alltid berätta för varandra vad man betyder, för man vet det, man känner det, det är där.. Alltid. Och det är väl det som alltid håller mitt hopp uppe.. Kärleken som jag finner hos vissa människor. Och det ger hon mig, mina fina flicka! Jag är så glad att jag har dig älskling!
(Texten fortsätter efter videon, rulla ned)



Och just det, för ett tag sedan skrev jag ju i bloggen att jag hade "en hemlighet som jag inte än kunde dela med mig av" .. och egentligen är det ingen "hemlighet" - utan det var mer så att det var en grej som inte skulle komma ut från fel håll, utan det var något som Michelle skulle få berätta. Och det har hon fått göra, så nu kan jag visa min sida av det hela:)
Den 2 Januari 2010 Klockan 18.54 föddes den finaste lilla pojken i världen - Milian Ian Texas Forsén. Han vägde 3600 gram och var 51 cm lång och om 17 dagar blir han tre månader! Hihi!
Han är den finaste lilla krabaten, med de finaste ögonen och det roligaste sättet att röra sig på! Haha! Och jag är så innerligt lycklig över att få vara del av denna familjens liv.. Att få se Milian växa upp, att vara med vid de mest betydelsefulla och de mest roliga ögonblicken! Att få se kärleken mellan lilla mamma Michelle och lille sonen Milian! Och det bästa av allt måste vara familjen som alltid finns för mig med öppna armar. Denise, Tore, Nicole,Michelle och lille Milian!
Det spelar ingen roll vad som händer, det spelar ingen roll hur länge man än är ifrån dem ibland, det spelar ingen roll om man varit med om någonting jobbigt eller gjort någonting dumt eller om man bara behöver en kram - då står dem där, redo för att hålla om en!
Tack för att ni har gjort mig till del av ert liv och tack för att ni alltid hållt mig så nära era hjärtan.
Ni har alltid älskat mig.. och jag er, det vet ni..

Ni har en oerhörd betydelse för mig och en del av mitt hjärta kommer alltid tillhöra er!
Och lille Milian, det har du redan!
Du har en större del i mitt liv du anar! För du och din mamma och resten av er fantastiska familj har en speciell plats hos mig och du kommer se med tiden, hur mycket du verkligen betyder! När du blivit lite större så ska jag börja läsa "Max" och massssa andra böcker för dig och jag ska pussa dig tusen gånger om och när du blivit ännu större.. ska jag hålla dig i handen när du går över vägen och springa bakom din cykel så att du inte ramlar! Haha! Och när du blivit ännu större än så och du börjar bli tonåring.. ojojoj, vilken koll din mamma och jag ska ha på dig! Ingen tjej kommer någonsin vara bra nog! Haha, åh, Milian .. Vi kommer alltid vaka över dig. Lilla gubben,en mors kärlek kommer nog aldrig kunna beskrivas och jag kan nästan förstå mina egna nu och jag kan verkligen känna med din mamma! Vet du varför?
För att som Michelle sa en gång. .
Vi är varandras andra halvor!
Jag älskar dig Michelle, så otroligt mycket!
Och som du själv sa en gång, så har vi skapat oss en framtid  & en ogenombruten vänskap! Låt denna vänskapen vara föralltid! För det är så länge vi kommer älska varandra!
Alltid finns jag för dig mitt hjärta, alltiid!




2 kommentarer

Anonym

17 Mar 2010 21:17

man blir berörd av dina ord!

amanda sveberg.

18 Mar 2010 20:03

så otroligt vackert..

Kommentera

Publiceras ej