Looooooov!

0kommentarer

Jag tänkte precis säga att det är fredag men då skulle jag ljuga! Det är nämligen onsdag .. och jag har äntligen lov!
De senaste tre dagarna har gått långsamt och har varit absolut onödiga när det gällt skolan.

I måndags var jag i skolan och åkte sedan med min pappa för att äta lunch. Det blev en mysig och bra lunch på entré och sedan gick vi snabbt igenom några affärer och åkte sedan hem. På kvällen gick jag och Danni en lång runda, en mysig men kall runda längs havet och en snabb runda inom michelle och sedan gick vi hem:)
Jag har riktigt goa nyheter - något som lyft mig och som kommer glädja mig så otroligt mycket!
- Min pappa kommer ge mig en resa i födelsedagspresent, inte allt men vi är ett gäng som ska göra en sista minuten resa i sommar och han kommer hjälpa mig och sedan kommer jag försöka själv! Och ååååh, det känns så otroligt skönt att det äntligen kommer någonting positivt - något jag kommer må bra av, något som kommer stärka mig efter alla koncerter och liknande som jag missat!

Igår var det tisdag och jag och Danni satt hemma och kollade resor hela dagen och sedan åkte vi hem till Peter där vi började se film men sedan vandrade Jocke, Tino och Simon in också blev det förfest för dem innan de drog vidare till strandbaden medan vi cyklade hem för att lägga oss (och sova .. mm .. de gjorde vi ju verkligen)

Idag är det onsdag och vi har haft två timmars lektion i skolan och efter det gick jag och Danni till Ving och skaffade reseintyg! Efter det åkte vi hem och sedan åkte jag med min pappa och filmade lite till en av hans musikvideos - blev nog bra material! Och sedan åkte jag hem och mös lite hemma hos Danni - drack kaffe och mös ute i solen! Och nu har mormor precis varit här och ätit middag och jag ska ut en runda med Dannibanni och sedan får vi se vart kvällen leder! -MEN! DET ÄR LOV! OCH DET SKA "FIRAS":D



Kommentera

Publiceras ej