Glee

0kommentarer

Så .. De senaste dagarna har det blivit något av Glee för mig. Jag vill se nya avsnitt hela tiden men får istället se om dem gamla och lyssna på musiken.. Trots att Glee är något som känns.. allt annat än personligt för mig - så finns det saker som ger mig tårar i ögonen, en klump i halsen eller som får mig att le och skratta.. Så det är ju någonting som griper en.. och för er som inte sätt det, här har ni några småklipp som visar vad jag pratar om ;

Sacrifice:
Explenation; The boy and the girls who's singing has a competition about who should sing the song on stage.. The boy sacrifices himself by flipping the last note..


"Being different has made me to who I am"


Purpose; Why you do what you do .. and these kids love what they do.


Different ; Different is special.. and you know what, this clip made me realise.. There is nothing bad with being different ..


Friendship & strenght.



Och här är trailern för första säsongen;



And there is a lot more to it:)
Ge det en chans:)

Kommentera

Publiceras ej