Party..

0kommentarer

De senaste dagarna har gått så bra, bättre än jag trodde. Sommaren har fått en bättre än start än jag trodde var möjligt. och igår var det ännu en bra dag. Ab bjöd hem oss till honom och vi spenderade kvällen med gott umgänge och sedan avslutade vi kvällen på Spanish Garden .. och med mening att jag skulle på skolavslutning imorse så vaknade jag halv sju med kramp i magen så det blev ingenting av det, så istället lade jag mig och såg klassikern jurassic park och sedan åkte jag in till stan och gjorde några ärenden .. lämnade skolböcker, träffade matilda och sedan mötte jag mormor.. och idag hämtade vi äntligen tågbiljetterna till stockholm!

Om jag inte har meddelat det så är det faktiskt så, att jag och Danielle ska till Stockholm. Äntligen får man vara med om en ovanlig upplevelse.. och jag har ju kämpat för detta. Den 3 Juni, en torsdag, satt jag klockan 5 på morgonen och köade för biljetter för Twilight eventet . och jobbigt nog så trängde folk sig så jag förlorade de VIP-biljetterna jag kämpat för.. MEN idag kom jag hem till mamma och hade ett brev ifrån SF där det stod "GRATTIS!" också föll det ut två gula biljetter - VIP. Jag kom då på att jag skrivit en text på enbart 150 ord om vad jag kände för skådespelarna.. och av hur många tusentals som helst .. vann jag! Ah, vilken glädje!
Så på måndag, tio över sex, tar vi tåget till stockholm och spenderar dagen där.. checkar in "stureplan" och lite annat gott.. sedan är det dags för eventet, med kristen och taylor.. som slutar 9 och klockan 23 tar vi tåget hem med ett par härliga liggplatser.

Tack mormor, för allting du gör, för att du alltid ställer upp .. ingen ställer upp som du och mamma och utan er vet jag inte vart jag hade varit idag. så tack. jag älskar er.


Jag hade gärna skrivit mer och detaljerat, men tangentbordet på denna datorn är så litet att jag knappt kan skriva.. så istället ger jag er lite bilder ifrån igårkväll så kommer ni ikapp litegrann åtminstone=)

Hoppas ni njuter av solen medan den tittar fram!
Och jag hoppas ni får ett riktigt härligt lov!













Och i  slutändan önskaar jag Tino en riktigt bra dag - Grattis gubben!

Kommentera

Publiceras ej