San Agustin!

1kommentarer

oboy,oboy,oboy!

De senaste dagarna har jag haft fullt upp.. Jag har jobbat och jobbat och jobbat och sen har jag varit ute nätterna långa..
Efter det fick jag en ledig dag - och då firade vi min dag, med en liten middag med dem närmsta vännerna och sedan åkte vi vidare till VG,men åkte snabbt därifrån och då hämtade Steffie oss och sen blev det en jäkla massa äventyr och tillslut hamnade man i sängen ..

Men sen blev jag väckt, av Danni och gnällig gick jag upp och gjorde mig i ordning och sedan bar det av till stan där vi äntligen fick det gjort  - vi bokade vår resa. På onsdag åker jag och Danielle till Gran Canaria och har det gött i en vecka!

Aaaaah, vad det behövs!
Längtan sitter i skinnet.. så pass mycket att det sticker i hela kroppen!

Men nu har vi det bokat och klart. Biljetten framme.. och det är bara en sista avbetalning och packning som gäller och sedan är det färdigt!(U  N D E R B A R T )

Precis som denna kvällen varit..

Efter jag varit i stan så hämtade min fasters sambo mig också åkte vi till Svedala Rock där pappa spela i det stora tältet. Medan värmen fick det att rinna längs ryggen så spelade Erik Grönvall falskt i bakgrunden och tillslut kom pappa och resten av bandet igång.. och vilken jäkla kväll! Fantastisk stämning - bandet flippade totalt loss - vilket gjorde det ännu bättre, både för publiken och musikaliskt!  Och nu har vi kommit hem efter en salt middag på Sushi Baren och Tony sitter och spelar mjukt på gitarren i vardagsrummet.. Det är sådana här dagar då man njuter lite. Av både sommarn och äventyren den för med sig..

men tänk, om en vecka ifrån nu sitter Danni&jag på terassen med en drink i handen på hotellet och planerar vad vi ska göra!

1 kommentarer

Mormor

18 Jul 2010 14:20

Äntligen har du fått din efterlängtade resa!!!!Hoppas du o Danni får det riktigt mysigt.Vi ses senare,puuussss

Kommentera

Publiceras ej