VTFF!

0kommentarer

Godmorgon! Det är söndag och jag ligger med huvudvärk!
(Jag vaknar alltid med huvudvärk? Varför? Sover jag i ett för varmt rum kanske?)

Hur som helst .. Idag är det ju söndag, den onödiga dagen, läxdagen,slappdagen eller vad man nu än kallar det. För mig är söndagen nästan "familje-söndagen". Då familjen samlas och äter middag igen efter att barnen t.ex. varit ute med en massa vänner under helgen, eller som för mig,då mina föräldrar är skilda bytar vi ju vartenda söndag så söndagen är den första dagen vi är tillsammans med någon av vår förälder igen. Så gör det , ta söndagen till att njuta med familjen:)

Idag..känner  jag att det är någonting jag ska göra som jag inte riktigt kan komma på, som att något viktigt ska hända trots att det inte ska det, eller det är nästan som att jag vill det, att det ska vara så.. att något viktigt ska hända?
Det kan vara ett samtal eller så är det kanske bara en bok jag är sugen på?
Jag vet inte.. vi får väl se om jag är nöjd i slutet av dagen.

Hm ..
Nu ska jag gå ned och göra mig i ordning, äta lite frukost och sedan åka med mamma till salongen och hjälpa henne städa. Sedan blir det flytt hem till pappa idag så får vi se vad vi gör för mysigt med honom. Jag är nämligen ledig hela nästa vecka eftersom vi har "Vecka till förfogande", så vi får väl se om jag kanske  gör något extra kul idag(haha, rätt osannolikt.. men förhoppningsvis får jag träffa frida och matilda)

Hoppas ni haft en trevlig helg och får en trevlig "familje-söndag"


och tills jag har något mer intressant att skriva om, bjuder jag på denna fan-made videon.

Kommentera

Publiceras ej