Snöbollskrig.

0kommentarer

Vill bara klargöra en sak .. Min syn på droger har inte kommit ifrån media utan ifrån min egen omgivning. Självklart menar jag inte att varenda person som röker hasch eller marijuana går vidare till någonting annat men oftast leder det till tyngre saker.. Folk blir totalt förvrängda av den vardagliga användningen av det.
Det jag har haft omkring mig som jag har haft en åsikt om (så som jag skrev nedan) har jag yttrat mig om bland folk förr och folk har mestadels attackerat mig för det men när dem själva lagt av har de kommit och bett om ursäkt och berättar hur rätt jag har haft och att dem är glada över att de har en vän som bryr sig och vågar ställa ned foten .. Så min syn på att röka eller ta tyngre saker kommer inte förändras, inte med det jag har sett..

Annars har kvällen varit bra. Jag somnade på soffan och sedan i sängen i några timmar och sedan kom Matilda och Lukas så körde vi till Fridus och pratade en stund. . hahah och sedan blev det snöbollskrig! Galet så kul man kan ha, hur sjuka jag och Matilda än blir blir det bara roligare! Nu har jag däremot ont i huvudet och känner att jag kan somna när som helst. Däremot måste jag försöka få in lite till av no:n och jag ska ha på twilight i bakgrunden för att hålla mig vaken .. sedan ska jag sova riktigt gott i en riktigt härlig säng.

Sweet dreams.

Kommentera

Publiceras ej