Slut på helgen ..

0kommentarer

So It's sunday, a totally unnecessary day but a good day for homework.

Gårdagen blev väldigt lugn. Jag spenderade heeela dagen med min matto och frida och under kvällen blev det jag,matto och lukas. Vi gjorde ingenting, både matilda och jag satt med magont hela kvällen så vi valde att stanna hemma och njuta av varandras sällskap, vilket vi gjorde, lika flippade som möjligt och golvmoppen blev inblandad igen! hah;) Det blev även en runda inom Michelle för mig, helt underbart! Det känns som att komma hem igen när man kommer dit, fridfullt! Men jag lade mig tidigt eftersom jag mådde så dåligt medan Matilda och Lukas somnade på soffan och inte gick och lade sig förrän klockan 7 imorse.Och nu har jag och Matilda vaknat, ätit frukost och ska strax gå. Matilda ska hem(Konstigt att gå ifrån varandra när man spenderat varenda dag ihop i flera veckor! Fast vi kommer träffas,snart,snart,snart igen)^^  och jag ska jobba. Eller jobba och jobba, städa på salongen, sedan blir det middag och sedan ska jag studera inför provet imorgon. usch, har en massor att göra denna  veckan .. Imorgon blir det prov på bokreligionerna vilket inte är jättesvårt men sedan är där en massa andra prov och rapporter som ska göras.
Så söndagen är den onödiga dagen som är bra för läxor!

Hoppas ni haft en bra helg, snart kommer en liten update med frågor om mig själv - lite mer personliga, både frågor som ni får chans och ställa och som jag ställer till mig själv!
Har ni något ni vill fråga så passa på denna veckan: )

Kommentera

Publiceras ej