Ny vecka.

0kommentarer

Måndag och det är ny vecka. Jag har lov denna veckan ut, verkligen skönt . Det är VTFF för skolan som jag berättade häromdagen och eftersom jag ligger bra till behöver jag inte göra om några prov!
Bortsett från det.. så vaknade jag hemma hos Matilda med Lukas tidigt imorse! Vi tog en sväng till trelleborg och gjorde ärenden och drog sedan vidare in till stan där Matilda gick i hundra butiker.. och jag höll mig någonstans i bakgrunden, satt på en bänk eller stod intill en vägg eller bara gick ..(Shopping... ointresserar mig).
När vi åkt hem gick vi en liten runda i byn för att försöka hitta någon fiiiint men lyckades inte med det heller så vi åkte hem till Matilda där jag hämtade mina grejer och åkte hem för att äta middag med pappa.
Det är ganska svårt att vara någons barn samt som det är svårt att vara förälder. Både krockar. När man själv behöver ensamtid så behöver inte alltid resten av familjen det men när föräldrarna själva behöver ensamtid så är det inte alltid de kan få det, då barnen är där varje dag.. och för anledningar som båda har krockar föräldrarnas och barnens prioriteter.. men det tar på en, att känna hur den bra stämningen med ens förälder blir låg.. och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli bra igen, för jag vet inte heller vad jag har gjort fel ..

Nu håller jag på att göra mig i ordning och sedan får vi se om det blir en runda hem till Matilda med Lukas eller inte.
Jag känner egentligen för att sova! kanske behöver det..

Annars hoppas jag er vecka börjat bra och för er som jobbar eller går i skolan, keep it up, att kämpa för det som är jobbigt idag.. kommer vara värt för det som kommer i framtiden.

Kommentera

Publiceras ej