Matildus & Fridus!

0kommentarer

Goomorrroon ' goomorrrooooooon!

Hahah, gårkvällen var gaaaaaaaaaaaalen .. Jag,Lukas,Matilda och Micke var hemma hos mig och hahah, alltså jag har inte skrattat så mycket... någonsin tror jag? Jag skrattade så pass mycket tills halsen började såra och tillslut försvann rösten totalt!Men det var en riktigt lyckad kväll! Först var det lite halvsegt och vi bara satt upp och ned MEN .. plötsligt började alla slåss och tillslut kom golvmoppen också in i bilden!Hahah, alltså det låter helt off men det är det roligaste jag varit med om på länge, man måste se det för att förstå! Men vi hade alla riiiktigt roligt och vi skrattade så att vi fick ont i magen ..  Och lille Fridus kom också förbiiii! Och det gjorde det hela ännu bättre!
Vi lade väl oss runt 5, helt slagna och har sovit gott..

Idag är det en riktigt bra dag! Haha, trots att man varken druckit eller gjort någonting vidare galet igår så är man på "bakfylle-humöret" och det humöret är hemskt när man är ensam, men nu har jag min Matildus och min Fridus här! Och deeet gör dagen så sjukt bra! Matilda och jag vaknade av att Fridus kom hem till oss också låg vi i sängen någon timme och snackade precis lika mycket skit som vi brukar(:
Och nu har vi handlat frukost - bullar som vi värmer i ugnen med en massa olika pålägg( Mmm..Nutella - fast det ska jag äta så lite som möjligt av -jag vet vilken ångest jag får efter nämligen!)
När vi har ätit ska vi lägga oss i min säng tillsammans och sussa en stund och sedan får vi se vad vi ska göra ikväll!

Men helgen börjar bra och vi har så mysigt!
Jag älskar mina vänner, otroligt vad de har gjort mitt liv så bra!

Hoppas ni har det lika bra som jag!
Ha en riiiktigt trevlig lördag OCH GÖR NÅGONTING RIKTIGT BRA AV DAGEN!

Kommentera

Publiceras ej