Jobb,jobb&jobb!

0kommentarer

Goood afternoon!
Klockan är omkring ett och det är snart dags för mig att göra mig i ordning och sedan åka och jobba. Jag vet inte riktigt om städning kan kallas som direkt jobb men det tar ett par timmar och jag tjänar pengar för det så det känns jättebra! Mitt mål just nu är väl att spara ihop lite pengar till roadtrip resan jag och några tänkt göra om någon vecka och sedan hade jag tänkt spara ihop till en resa till Usa i sommar!

Gick ju även i skolan idag och det var en helt okej dag, det gick rätt fort. Lukas hämtade mig imorse och vi var inne prick 8. Första lektionen var det betyg-snack så det var meningen att vi skulle se film men filmerna funkade inte så vi satt och gjorde absolut ingenting. Andra lektionen var det muntligt förhör på NO-läxor och jag klarade mig jättebra och har nu fått besked om att jag minst sagt är godkänd, jag ligger kanske även på VG-nivå!

Så jag är nöjd för dagen och ska snart börja jobba, känns gött och tjäna lite pengar också .. Det är inte krävande jobb heller och pappa och jag får ju lite tid tillsammans=) hihi.

Under kvällen ska jag äta middag hos pappa och sova hos honom eftersom jag inte gjort det på två veckor! Och eftersom jag inte har några läxor imorgon ska jag ha en avslappningskväll och förhoppningsvis enbart mysa med min pappa:)

Nu tänkte jag blunda lite på soffan innan jag ska gå.
Ha en trevlig dag.

Louise.

Kommentera

Publiceras ej