Haha, hur orkar ni?

1kommentarer

Jag har sagt detta förr och jag säger det igen. Jag har en blogg för min egen skull. För mitt behov att skriva av mig, dela med mig av tankar,händelser eller stunder.. Just nu har jag inte mycket tankar att dela med mig av för att jag känner mig väldigt glad och hittar på mycket, mestadels tack vare min Matilda!
Men ni som tror ni är något genom att kommentera "Seriöst, palla att du bloggar när du bara bloggar om skit" borde sluta ta er hit för och läsa om mina vardag.. Om ni tycker det, varför fortsätter ni läsa? Gör något för er själva istället - jag klarar mig bra utan er!
Jag är inte någon rik kändis med massa pengar eller sug att köpa kläder eller åka limousine eller liknande.. Utan jag lever med lite men lycklig! jag lever ganska normalt.. Och det är vad jag delar med mig av. Min vardag. Intresserar det er inte så sluta läsa!
Men för er som kommer tillbaka och uppmuntrarläser och lyssnar på saker och ting, tankar och upplevelser  - tack för er uppmuntran och ert intresse! Det betyder väldigt mycket=)

1 kommentarer

Elin Nilsson

05 Jan 2010 21:05

Jag tycker att din blogg är bra! :)

Kommentera

Publiceras ej