Go'kväll bloggen!

0kommentarer

Heeeei alla läsare, hur har er helg varit?
Min har varit super, haft en så sjukt mysig helg med mina favoriter och idag har jag väl haft en mindre bra dag..
Jag har antagligen PMS för jag är så grymt förbannad och använder fula ord hela tiden och ändrar mitt tonläge så fort någonting går fel ..
Idag har jag däremoooot hjälpt mamma på salongen, det gick fort och var inte särskilt jobbigt, jag kände för att städa idag så när vi kom hem fortsatte vi med tvätten och den är snart klar den också!
Nu ska vi snart äta middag, potatissallad med kyckling och sås. Ååååh, det ska bli så gott! Jag älskar nämligen mammas potatissallad:)
Hon försöker hjälpa mig gå ned i vikt nu så idag har vi köpt sådant som är jätteäckligt - men får en att gå ned i vikt + att jag ska gå en runda varje dag! Mammas kille har gått ned 3 kg på en vecka genom att gå ut och gå! Så idag gick vi en liten bit mamma och jag:) Skönt att få komma ut och röra sig faktiskt!

Hm .. bortsett från det är min dag inte mer meningslös än så men jag är nöjd ändå:)
Hahaaaa!
Jag hoppas på att få träffa min lilla kusinvitamin igen ikväll och om inte det så ska jag göra klart mitt religionsarbete om "voodoo" (tur man fick en docka i julklapp, den kan jag ta med vid redovisningen;) 

Nu ska jag gå ned och hjälpa mamma och duka lite och sedan äta, jag är vrålhungrig!

Hoppas ni alla haft en riktigt bra helg och att jobbet och skolan inte känns lika jobbigt som ni trodde!
Ha en mysig familjekväll!
Puss&kram'
/Louise . '

Titttttttttttttttttttta, en golllliiig Friiiidaaaaa!




Kommentera

Publiceras ej