Fredaaag!

0kommentarer

Mmm, vad skönt med helg? Och ännu härligare är det att jag är ledig hela nästa vecka..

Men idag är det fredag, det är helg och dagen är väl halvt planerad. Jag har plockat undan lite hos pappa och ska nu börja skriva ut bilder till min vägg! Sedan ska pappa,jag och hans flickvän åka en runda till entré - hihi, ska passa på och överraska lilla matilda när hon ändå jobbar! Hmm .. och ikväll ska jag nog köpa mig en gyros och sedan lägga mig och se avatar och fixa lite med filmerna och sedan ska jag se live-sändningen av "hope for Haiti" som sänds på kanal 5, tv 4 och MTV klockan 02.00 i natt!

Har ni skänkt någonting till Haiti? Pengar, kläder, filtar, lakan .. vad som helst!
Jag har inte än men kommer snart ,ska rensa garderoben på det som inte behövs och jag vet att vi har lakan hos pappa som han har velat slänga länge så dem kan man ju ta ..
Alla kanske inte kan göra mycket, men alla kan göra något. Hjälp till.


Och ha en väldigt härlig fredag och en riktigt trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej