Slappdagen jag inte såg fram emot..

0kommentarer

Godmorgon '
Det är söndag morgon och jag är nyvaken .. Jag har sovit ifrån klockan 21 igår fram till nu! Fast jag blev också väckt inatt av en bra berusad Peter Dahl runt halv 4.. fast vi lade på ganska fort, så det var okej:) Antar att det är bra med så mycket sömn, men jag mår inte bättre för det. Ända sedan i fredags har min mage gjort uppror, det är som att jag har tusen fjärilar som ihärdigt flyger omkring i magen, krockar och orsakar panik... Tusen tankar kommer efter också, tillsammans med huvudvärk som borde vara borta vid detta laget.. Förstår inte riktigt. Har inte varit med om detta på så länge, men bra. . det blir det nog. Jag har verkligen försökt få kroppen att slappna av, hela gårdagen gjorde jag ingenting, jag har försökt sova bort det, jag har inte tänkt på det, jag har fokuserat på läsning, på film .. på allting förutom att skriva, så det kanske är vad jag behöver? Skriva ut något och se om  det lättar på trycket.. för att gå omkring med detta, är som att vara sjuk utan de riktiga symtomen..
Idag kommer pappi hem ifrån Tyskland (där han har varit i en vecka och spelat in skiva) så det ska bli jätttttekul och höra de nya låtarna, prata lite och vi kommer antagligen göra lite god middag och mysa! Innandess ska jag nog hjälpa mamma städa lite! Jag ska tillbaka till mamma i veckan och bo hos henne några dagar eftersom jag inte bott hos henne alls den här veckan, så att det blir jämt=) Sedan har jag även lite läxor att ta tag i .. Så jag har väl en fullspäckad dag. .så som jag sa, det blir nog bra=)

Hoppas ni haft en trevlig helg!
xoxo.
LN.






Kommentera

Publiceras ej