Rec

0kommentarer

Igår var en riktigt bra dag, det blev en riktig mysdag med Danni och Amanda och på kvällen gick vi skilda vägar, Danni åkte hem och fick vila upp sig efter sin långa resa med ett härligt bad medan jag och amanda åt middag hos min mamsi. Efter det blev det filmkväll med Peter, Johan och Viktor! Hahah och vilken jävla film! Killarna valde Rec och jag som är skeptisk till de flesta skräckfilmer trodde det var en typisk "the grudge"- film eller liknande.. Men fyfan!Det är nog en av de värsta filmerna jag någonsin har sett - värre än Blair witch - och jag vet inte hur många gånger jag flög intill Johan som satt bredvid mig.. Hahha! Vi tjejer var inte dem enda som hoppade till, killarna skrek till lika ofta som vi gjorde och vi följde av skratt! Om ni är sugen på en skräckfilm som jag lovar att ni inte vet vad ni kan vänta er av - så se den(trailer finns nedanför, sedan finns reaktion av publiken på premiären - ta en titt)
Men riktigt kul hade vi iallafall, ännu roligare med nya bekantskaper och det verkar som att vi ska samlas ihop ihop ikväll igen och göra lite god mat(tacos) och ha en trevlig kväll=) Precis rätt för en fredag!
Men nuuu - ska jag städa lite och dansa lite till musiken i bakgrunden!


Ha en mysig fredag och en riktigt trevlig helg!




Kommentera

Publiceras ej