Och en vändning kom ..

0kommentarer

Dramatisk som jag varit de senaste dagarna, har jag antagligen på något sätt gjort mig förtjänt av. . och därför har mitt humör följt mig i det. Men idag kom en vändning, då min bästa vän ringde.. Matto .. och en lättnad kom över mig.. Och även då jag kunde åka hem till min pappa och faktiskt prata med honom .. Som jag sagt innan så sker alltid saker för en anledning . . och att jag går igenom detta, kanske är uppfriskande, det kanske får mig att öppna ögonen lite och sansa mig och inte bara köra på som jag gjort den senaste tiden .. Men man väntar väl aldrig för länge på något gott.. och instinkt kanske var vad jag väntade på.
Nu ska jag lägga mig ,med bultande huvudvärk och se Avatar!  Amasing movie..

Sov gott mina vänner, jag hoppas livet är bra för er..

Kommentera

Publiceras ej