LEDIG!

0kommentarer

Det är eftermidnatt och jag har än en gång varit seg! Meeeen det beror på att jag haft en fullspäckad dag!
Jag har nämligen spenderat dagen på vanningen med min goe vän Danni och vi både busade och tränade, haha, underbart.. det får en att återgå till minnen .. som liten var det roligaste man visste att hoppa i vågorna med leksakerna på vanningen och att åka i deras rutschkana.. Nu är man nästan för stor för att kunna använda dem och man vet inte riktigt vad man ska göra av vågorna mer än att dyka i dem .. däremot var dem jäkligt starka eftersom de fick omkull mig och puttade mig(under vattnet) upp till kanten och med en galen tjej som Danni kan man bara ha roligt!
Halv fem tog vi bussen hem och mötte Amanda på bussen för att snabbt åka hem och göra oss i ordning för att sedan äta middag på mitt favoritställe - Millennium.. och ja, undra vad det blev..*fnittrar*  - texasvingar.
För alla ni som inte känner mig så är Millennium en restaurang/pub som jag har levt på nästintill i hela mitt liv och de senaste åren,när man varit äldre, har man spenderat vääääldigt mycket tid där och jag har ALDRIG ätit något annat än deras texasvingar! Det är det bästa som finns!
Efter middagen var klockan redan åtta och vi tog bussen hemåt. Vi åkte snabbt inom min vän Lukas och sade hej och åkte sedan hem till mig och hämtade en pulka! Det är nog första gången på fyra-fem år som jag åker pulka - och daaaaamn vad roligt det var! Hahah och bilder på det kommer!
När vi nästan frös ihjäl gick vi hem till Danni och satte på "sex and the city".. Danni somnade - trött som hon var(jag också egentligen - helslut efter en dag på vanningen såklart men jag höll mig vaken) och nu när filmen är slut är jag hemma och ska lägga mig och läsa och sova läääääääääänge imorgon.. vet ni varför?
Jo, för att vår lärare är sjuk och alltså är de lektionerna vi har imorgon.. vi är alltså lediga!
Åh, det ska bli så skönt och få sova ut - min kropp har varit så trött den senaste tiden att den verkligen har behövt det!
Det verkar som att livet vänder sig lite mot det positiva hållet för mig nu och åh, det är så skönt..
Nedanför lägger jag in lite bilder ifrån kvällen och sedan tänkte jag lägga mig under mitt varma täcke!
Sov gott mina vänner=)


Kommentera

Publiceras ej