Igång med träningen igen..

0kommentarer



det har varit en bra dag. Det började med ett engelskprov - som enbart var att skriva om vad man tycker om "filmer".. om hur de kan påverka en osv.. så det var lätt eftersom .. ofta tilltalar mig själv i filmer .. och har en tendens till att älska att skriva, så jag tror det gick väldigt bra=) Dagen fortsatte och gick fort och Amanda,jag och Danielle åt frukost på Espresso House - vilket behövdes och sedan var det dags för gymnastik där vi gjorde en hel del roliga övningar, men krävande så jag fick en kick och Danni och jag åkte direkt gymmet där det blev ett stenhårt och superhärligt pass! Så nu blir det träning fyra dagar i veckan. Gymmet på måndagar och tisdagar och sedan simning på fredagar och söndagar:)
Så nu känns det så bra! Känner verkligen hur triggad jag känner mig.. Vi får väl se hur resultatet ser ut i sommar!^^,
Nu tänker jag ta en dusch och se One tree hill:)

Det har blivit en .. någorlunda bra start på veckan, men man vet aldrig hur den slutar.. Jag undrar vad som väntar .. men jag hoppas det blir en vändning .. och jag hoppas det b
lir något bra..
Detsamma önskar jag till er... att något bra händer er.

Kommentera

Publiceras ej