Happy valentines day!

0kommentarer

Idag är det en väldigt mysig söndag. Det är alla hjärtans dag, dagen gjord för världens par och det tycker jag väl  dem kan unna sig, men för mig är detta bara en dag för affärerna att tjäna lite extra pengar.. men det kanske är annorlunda om man har pojkvän? Då kanske det blir en .. speciell och kärleksfull dag, då man köper något för att ge varandra någonting som får en att känna sig extra glad.. Men för mig, har det aldrig varit en speciell dag, kanske för att jag inte haft en kärlek att dela den speciella dagen med.. Men nu har jag ju min familj . Och just nu håller vårt hus på att fyllas av mammas familj, min mormor och morfar, moster Lotta och hennes man Martin och deras barn Hugo, Martins mamma Kerstin och mammas pojkvän Håkan! Och när man har en familj som fyller huset och gör det till en mysig familjedag så kan jag erkänna att det är en mysig dag! Så idag kommer bli en jätte,jätte,jätte mysig dag med god middag med familjen och sedan ska jag träffa två fina flickor - Danielle och Amanda så ska vi se filmen "Valentines Day".. Så jag tror att detta kommer bli en bra dag, varken deppig eller överflödig .. utan kanske absolut lagom?

Jag önskar däremot er par en riktigt kärleksfull och mysig alla hjärtansdag och sedan önskar jag er singlar en trevlig dag, ni kan njuta ändå ska ni se! Och ni familjeälskare  - gör som jag och mys och var glad över den underbara familjen ni har!


Kommentera

Publiceras ej