Finally friday!

0kommentarer

Mmm.. It's finally friday.
Glaaaaaaaaad eftermiddag allihopa, cause it is .. Isn't it?
Jag vaknade tidigt nog för att ta en morgon dusch - otroligt hur en morgondusch både fräschar till en och väcker en:)
Efter det var det skola och det var första gången jag var med på vår datorkunskap .. hahah och jag har nog inte skrattat så mycket sedan vi hade kossan. Hon pratar så att man inte förstår och .. jag vet inte vart hon lämnade sin hjärna. Nej, jag ska inte vara taskig, hon är nog gullig men får oss faktiskt att skratta utan anledning.. dock gjorde vi precis vad vi skulle under lektionen:) Efter det var det samhälle, där vi har våra stunder.. haha, underbar klass måste jag säga! Engelskan var dock inställd så vi gick till dagens goda och åt lunch och sedan drog jag och Sophie hem och tog ett träningspass på gymmet och ett riktigt hårt pass blev det.. var dränkt denna gången så det kändes verkligen bra och jag känner hur musklerna spänner sig i hela kroppen nu - underbart!
Nu ska jag se klart One Tree Hill, vänta på mamma och mormor och sedan ta mig en snabb dusch och göra mig i ordning för att åka hem en stund till Michelle och sedan spendera resten av kvällen med Sofie:) Kommer bli supermysigt!
You gott'a love fridays!

(Haha, jag älskar dessa bilderna, trots att dem är åratal gamla!)

Kommentera

Publiceras ej