Datorn är sönder!

0kommentarer

Heeeeej bloggen!
Det har ett tag sedan jag uppdaterade sist och en del har väl hänt men jag har inte kunnat uppdatera för att jag inte har haft tillgång till dator! Min dator är nämligen hos en vän till pappa för a "ground-check" då den slutat fungera. Det verkar som att jag måste köpa nytt batteri och jag får nog tillbaka den idag.. Just nu är jag inne på min brors dator och uppdaterar lite snabbt.
Så nu vet ni hur det ligger till!
Annars har vi tjockt med snö härnere i Skåne och när man vaknar för att gå till skolan så har man känslan av att vara på skidresa.. När det är såhär mycket snö så är det rätt med snö! Verkligen mysigt!

Jag uppdaterar så fort jag kan igen, men det kan dröja någon dag till:)
Sweet dreams.

Tips tills dess; Gå och se Avatar!


Kommentera

Publiceras ej