Sjukling

0kommentarer

Det är inte min jävla dag idag.  Har suttit och skrivit ett helt inlägg nu men så försvann det och det gick inte och ta tillbaka även om jag tog "ångra"... suck!
Har så ont i halsen att jag skulle kunna skrika ut och be någon ta bort det! Det är som att det brinner och svider på samma gång. Jag har några små-blåsor i halsen men mamma säger att jag är löjlig och att det är en vanlig förkyldning. Får lita på hennes omdöme tills vidare. Är det inte bättre tills på måndag så får jag gå till läkarn.

Så ikväll, har ni antagligen förstått, att jag bara varit hemma. Håkan och flickorna var här på middag och sedan spelade vi lite kort - allihopa, haha och för första gången någonsin tror jag Håkan hade lite otur i kort! Haha! Efter det satt vi framför tvn och bara umgicks.. och när dem gått så satte mamma och jag på Dear John och nu sitter jag här, i soffan och sagan om ringen. När de är slut om ett par minuter ska jag lägga mig och jag hoppas jag kommer sova gott, för jag behöver verkligen,verkligen sova djupt.

God natt.
L.

Kommentera

Publiceras ej