Pilldag.

0kommentarer



Igår satt jag i ungefär tre timmar och skrev och sudda ut, skrev och sudda ut.. så tillslut bestämde jag mig för att radera allt och strunta i och blogga. Men idag blir det lite mer av det.. Jag har bestämt mig för att ha en pilldag idag, eftersom jag har massvis att göra.

Jag ska tömma alla de fem väskorna jag har med mig ifrån mamma. Det var flyttdag igår, vilket vi har varje söndag och som vanligt fick jag ett utbrott under tiden jag packade men det lugnade sig när jag andades in den fuktiga atmosfären någon timme senare..

Idag väckte pappa mig tidigt, vilket antagligen är bra eftersom jag ändå måste vända tillbaka dygnet. Men jag låg kvar i sängen någon timme till och såg en film, men nu är jag uppe - stinker vitlök efter lunchen, fryser efter en ISKALL dusch där både balsam och tvål var slut.. och nu ska jag fylla garderoben med kläder och sedan ska jag möblera om rummet!  Mitt rum är så matt.. och skitigt och tomt på något sätt. Jag skulle vilja måla om alla väggar vita, de behövs, men tror att med lite möblering och tavlor kan det genast kännas bättre.. Och timmarna går fort så när jag blir klar lär det vara dags för middag och jag ska laga kokt nypotatis med laxfile och lemon&dillsås.. Mums! Efter det blir det väl lite planering inför morgondagen, då vi förhoppningsvis åker till Ven.. eller så åker jag med Bea och hennes mamma ut och myser en runda.. hur som helst är dagen fullspäckad och ni ska få lite bilder och se skillnaden:)

Har ni lite tips så kör på, när det gäller mode och "matching" är jag rätt kass.. Until then, I say.. So long, I'll see you laateeer!

Kommentera

Publiceras ej